Tantárgy neve: Játék prototípusok |
Tantárgy Neptun kódja: Nappali: GEIAK310-B Tárgyfelelős intézet: INF - Informatikai Intézet |
Tantárgyelem: S | |
Tárgyfelelős: Dr. Nehéz Károly - egyetemi docens | |
Közreműködő oktató(k): | |
Javasolt félév: 5 | Előfeltétel:- |
Óraszám/hét: Gyakorlat (nappali): 4 | Számonkérés módja: gyakorlati jegy |
Kreditpont: 5 | Munkarend: Nappali |
Tantárgy feladata és célja: kurzuson belül a hallgatók megismerkedhetnek a játékprototipizálás alapjaival. Elsajátíthatják Tudás: Ismeri a főbb programozási paradigmákat, programnyelveket, fejlesztési eszközöket. Tudása kiterjed az információs rendszerek modellezésére, adatbázis alapú rendszerek kialakítására, számítógépes hálózatok felépítésére, működésére és implementációjára, felhasználói interfészek és grafikus alkalmazások megvalósítására, intelligens rendszerek jellemzőire, a mobil alkalmazásfejlesztés sajátosságaira, a korszerű, általános célú operációs rendszerek menedzselésére, és az IT biztonság szempontjaira. Képesség: Képes alkalmazást fejleszteni, kliens-szerver és WEB, mobil rendszereket programozni, multiplatform rendszereket kialakítani. Attitűd: Nyitott az új módszerek, programozási nyelvek, eljárások megismerésére és azok készség szintű elsajátítására. Autonomia és felelősség: Felelősséget érez az önálló és csoportban végzett informatikai rendszerelemzői, -fejlesztői és -üzemeltetési tevékenységéért. | |
Tárgy tematikus leírása: Hogyan prototipizálunk gyorsan és hatékonyan? A 4 alapvető játék elem megjelenése a játékban. | |
Félévközi számonkérés módja és az aláírás megszerzésének feltétele (Nappali): | |
Félévközi számonkérés módja és az aláírás megszerzésének feltétele (Levelező): | |
Gyakorlati jegy / kollokvium teljesítésének módja, értékelése (Nappali): | |
Gyakorlati jegy / kollokvium teljesítésének módja, értékelése (Levelező): | |
Kötelező irodalom: 1. Tomas Akenine-Moller, Eric Haines, Naty Hoffman: Real-Time Rendering, Third Edition, A K | |
Ajánlott irodalom: 1. Mike McShaffry,David Graham: Game Coding Complete, Fourth Edition, Cengage Learning PTR; 4 |